Vikaloki

Kun haluat tarkastella ja kuitata vikatilanteita:

  1. Valitse Asetukset:
  2. Valitse nuolipainikkeilla Huoltovalikko.
  3. Valitse Hyväksy:
  4. Valitse nuolipainikkeilla Vikaloki:
  5. Valitse Hyväksy:

    Vikaluettelon sisältävä Vikaloki -näyttö avautuu:

  6. Voit selata vikalokissa olevia vikailmoituksia nuolinäppäimillä. Voit kuitata vikalokin vikailmoituksia seuraavasti:
    1. Valitse haluamasi vikailmoitus.
    2. Valitse Hyväksy:

      Yksityiskohtainen vikailmoitusnäyttö avautuu:

      Yksityiskohtainen vikailmoitus sisältää seuraavat tiedot:

      • Vian nimi — Yksityiskohtaisen vikailmoituksen ylin rivi sisältää kuvauksen viasta.
      • 1. esiintyminen — Milloin vika ilmeni ensimmäisen kerran.
      • Esiintymiskerrat — Kuinka monta kertaa vika on ilmennyt.
      • Viimeisin esiintyminen — Milloin vika on viimeksi ilmennyt.
      • Vakavuus — Kuinka vakava vika on.
      • Tila — Missä tilassa viasta tehty hälytys on. Mahdolliset tilat ovat:
        • Kuitattu — Vika on kuitattu. Vika ei hälytä.
        • Hälytys — Vika hälyttää, kunnes se kuitataan.
    3. Kun haluat kuitata vikailmoituksen, valitse Hyväksy:
      Vika näkyy vikaluettelossa kuitattuna:
    4. Jos haluat jatkaa kuittaamatta vikailmoitusta, valitse Paluu:
  7. Valitse Paluu: